Presentation om bloggen!

Hallo!
Jag heter Aline (13 år) och jag driver också bloggen www.justaline.blogg.se Men det här är min mode/outfitsblogg! Här kommer jag att lägga upp massvis med outfits från butiker som man faktiskt har råd att handla i! Till exempel som GinaTricot, H&M, Bubbleroom.se och nelly.com. Såklart kommer det inte bara handla om kläder, utan andra saker också, men inget personligt för då får ni läsa min personliga blogg. Mest materiela saker det vill säga. Älskar att lägga ihop outfits och kände att då är det lika bra att skaffa en blogg som faktiskt handlar om det!


Jag hoppas att ni kommer gilla och läsa bloggen, puss!
En bild på mig!

Kommentarer
Postat av: frida<3

najsig blogg älskar den! :)

2011-01-10 @ 12:20:29
URL: http://fibis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0